Jak działają zamówienia?
Po umieszczeniu żądanych produktów w koszyku, dla każdego produktu (zdjęcia, grafiki, klipu, nagrania audio czy też czcionki) wybieramy wielkość potrzebnego pliku, a następnie klikamy „kup teraz”. Spowoduje to utworzenie bieżącego zamówienia. Jeżeli w widoku zamówienia okaże się, że chcemy dodać/usunąć poszczególne pozycje z koszyka, należy usunąć cały koszyk z zamówienia, dokonać żądanych zmian i ponownie dodać koszyk do zamówienia (przycisk ”kup teraz”). Ponieważ do bieżącego zamówienia można dodać dowolnie wiele koszyków, nic nie stoi na przeszkodzie by kontynuować zakupy - kolejne produkty będą dodawane do nowego koszyka, który dodamy do tego samego zamówienia (przycisk „kup teraz”).
Po sprawdzeniu / uzupełnieniu danych do faktury oraz ewentualnym wpisaniu kodu rabatowego przechodzimy do wyboru metody płatności. Po zapłaceniu on-line zamówienie zostanie zrealizowane automatycznie - pliki będzie można pobrać natychmiast (menu „Pobieranie”). Przy tradycyjnym przelewie bankowym pliki zostaną udostępnione po otrzymaniu płatności, o czym poinformujemy e-mailem.
Wszystkie produkty umieszczone w koszykach dodanych do tego samego zamówienia pojawią się potem na jednej fakturze. Jeśli chcesz by pozycje z osobnych koszyków zostały umieszczone na osobnych fakturach, dodaj jeden koszyk do zamówienia i dokonaj płatności (co wygeneruje pierwszą fakturę), a następnie dodaj kolejny koszyk do zamówienia (utworzony zostanie nowy numer) i dokonaj kolejnej płatności (co wygeneruje kolejną fakturę).
top
Czy mogę przeglądać historię moich zamówień?
Tak, w menu „Zamówienia - Lista zamówień” znajduje się pełna historia zamówień. Zamówienia jeszcze nie opłacone mogą być opłacone w każdej chwili. W przypadku nieudanej transakcji on-line można odnaleźć zamówienie na „Liście zamówień”, kliknąć jego numer i spróbować zapłacić ponownie, wybierając inną metodę płatności.
top
Informacje o działaniu serwisu Photogenica
top