+48 22 245 38 01
info@photogenica.pl

Bank zdjęć i klipów

O banku zdjęć  
Jak kupić zdjęcie?
Rejestracja
Logowanie
Stan konta
Modyfikacja danych
Regulamin i ochrona danych
E-biuletyn
Kontakt
Bieżące informacje
Archiwum newsletterów
Archiwum za rok 2017
Shopping
Martwa natura
Krajobraz - nasz stary przyjaciel
Autentyczność jest w cenie
Fotografie i grafiki Wielkanocne
Fotografie na kalendarze 2018
Trendy wizualne 2017
Miłość w reklamie
Greenery – kolor roku 2017
Hygge – to co liczy się w życiu
Archiwum za rok 2016
Pełnych radości i pokoju Świąt!
Kolor niebieski: magia zimy
Fotografie makro
Kobiety aktywne
Ostry smak ryzyka
Piękne Świąteczne zdjęcia i grafiki
Wspaniałe zdjęcia do kalendarza
Fotografia koncepcyjna w reklamie
Subskrypcje fotograficzne
Gwiazdy czekają
Zdjęcia, grafiki, klipy
Podwójna rzeczywistość
Dobra gwiazda nie jest zła
Soczyste zdjęcia
Czas na detoks
Retro wiecznie żywe
Kształt ma znaczenie
Polacy do boju!
Moc czerwieni
W sferze marzeń
Mody na brody
Trendy wizualne 2016
Zdjęcia i grafiki Wielkanocne
Zdjęcia redakcyjne w Photogenica
Photogenica photo concierge!
Trzy typy miłosci
Szaleństwo zmysłów
Kolory roku 2016
Archiwum za rok 2015
Wesołych Świąt!
Najpiękniejsze zdjęcia kalendarzowe
Oczy zwierciadłem duszy
Kalendarz firmowy 2016
Czasu coraz mniej
Oryginalne style graficzne
Photogeniczna zima
Zdjęcia, grafiki, klipy
Zapraszamy na targi Reklama360
Wspaniałe zdjęcia na kalendarz
Jesienne niebo
Wybierz słodziaka
5 archetypów kobiety w reklamie
Więcej niż autoportret
Zapraszamy do kąpieli!
Storytelling - marketing narracyjny
Jak działa antygrawitacyjny bike?
Czym są wektory i z czym je się je?
Podróże małe i duże
Słodki smak Sukcesu
Koty rządzą Internetem
Kochający ojcowie
Trendy wizualne 2015
Zapraszamy na Kongres eHandlu
Portrety szczęśliwych ludzi
Portrety hipsterów i innych subkultur
Marsala kolorem roku 2015
Archiwum za rok 2014
Wesołych Świąt!
Wybierz kartkę Bożonarodzeniową
Piękno na wydruku
Kongres Marketing Automation
Mikołaj jest już gotów...
Steampunk i inne style
Zdjęcia w stylu vogue
Zdjęcia na kalendarz
Zapraszenie na Festiwal Marketingu
Siatka (grafika 3D)
Mobile – trend w reklamie i życiu
Praca ludzi wzbogaca
Kreatywna grafika autorska
Targi Reklama 360
Jesteś gotów? Strzelaj!..
Podręczny niezbędnik grafika
Zdjęcia i grafiki Wielkanocne
Zostań instagramistrzem!.. ;)
flat-design – to proste
Mamy rabat dla zakochanych!
RemaDays Warsaw 2014
Archiwum za rok 2013
Lepiej wcześniej niż później ;)
Święta w stylu Retro
Pakiety pobrań
Zdjęcia z Copyspace
Świąteczne zdjęcia i grafiki
Dzieci Słońca
Photogeniczny Vintage
Ładny kalendarz i ...Ziemia się kręci
Czym jest dla nas szkoła?
Pin-up znowu na salonach
Przygody Szarika
Dziwacy są wśród nas ;)
Tanie pakiety pobrań i subskrypcje
Zdjęcia żywności
Kupuj tak, jak potrzebujesz
Emocje rządzą
Infografika - to jest proste
Podróże kształcą
Zdjęcia Wielkanocne
300 000 nowych zdjęć!
Zakochany? Odbierz rabat!
Archiwum za rok 2012
Koniec Świata odwołany!
Mikołajkowy prezent: 20% zniżki!
200 000 klipów wideo HD
Wizerunek dziecka w reklamie
Magia Świąt - nie spóźnij się!
Slow Life na zdjęciach Photogenica
Mów do mnie jeszcze...
Kalendarze-2013 w Photogenica
Cały świat stoi otworem…
Kobieca uroda i piękno
Piękna Polska na pięknych zdjęciach
Lato = Wakacje!
Wszyscy jesteśmy Olimpijczykami
Londyn-2012 - Igrzyska Olimpijskie
Koko koko Foto Spoko… ;)
Jak zarobić pierwszy Milion?
Sakura-zensen w Photogenica
Śpiesz się! Zostało tylko 9 dni!
Kup zdjęcia i ...idź do kina!
Szalona marcowa promocja: -30%
Zdjęcia piłkarskie do Euro-2012
Wiosenny rabat photogenica
Kolekcja zdjęć Premium: IS2
Miłość rządzi Światem
Zakup = Nagroda
Archiwum za rok 2011
Czasu coraz mniej
Prezent Mikołajkowy
Piękno jest w nas
Artykuły
Photogenica - CMS - Ebiuletyn - 28.01.2015
29 stycznia 2015 roku
Portrety Hipsterów



Portrety Hipsterów 2015 Od dawna wiadomo że portrety są najskuteczniejszym w działaniu tematem fotografii do reklamy i marketingu i właśnie dlatego są najczęściej kupowane. Ze względu na to, że grupy wiekowe 20+ oraz 30+ są głównym targetem każdego biznesu: od sektora beauty, po portale internetowe, przygotowaliśmy zdjęcia przedstawiające modeli kilku popularnych w tej grupie subkultur, zapraszamy!

Hipster – tą subkulturę zna już każdy, deklarowana przez nich niezależność wobec głównego nurtu kultury masowej (tzw. "mainstreamu"), ironiczny stosunek do niego oraz przesadne akcentowanie swojej oryginalności i indywidualności, zaczyna być coraz trudniejsze wobec lawinowego wzrostu reprezentantów tej grupy i ich popularności ;)

Portrety Hipsterów >>>



Portrety Yuppie 2015 Współcześni Yuppie

Yuppie (ang. Young Urban Professional) – czyli młody, wykształcony, pewny siebie człowiek, dążący do kariery i sukcesów finansowych. Cechuje go pragmatyzm, indywidualizm, zamiłowanie do luksusu, – to inaczej polski "japiszon" lub "dorobkiewicz". Określenie pochodzi z USA, gdzie nazwano tak pokolenie amerykańskiej młodzieży lat 80 XX wieku, a potem także grup kierujących się podobnymi wartościami i stylem życia, np. w Polsce w latach 90.

Portrety Yuppie >>>



Portrety neo hipisów 2015 Neo hipisi

Ruch hippisowski, hippisi, dzieci kwiatu (ang. hippie,-s; od „to be hip” – żyć na bieżąco, dniem dzisiejszym) to słynna kontrkultura kontestacyjna II połowy lat 60. i początku lat 70. XX wieku. W tamtych czasach była rewolucją proklamującą bunt młodych przeciwko światu dorosłych (nie wierzcie nikomu po trzydziestce!) i jego instytucjom: rodzinie, Kościołowi, szkole, zakładom pracy, szefom, rywalizacji, wojsku, wojnie, normom, przymusom itd.

Powracająca obecnie moda (neo hipisi) podobnie jak jej pierwowzór odrzuca normy społeczne oparte na konsumpcji, rywalizacji i materialiźmie. Odpowiedzią na zachodni konsumpcjonizm okazała się kultura Wschodu będąca bliska tej subkulturze.

Portrety neo hipisów >>>



Portrety normcorowców 2015 Normcore

Słyszeliście o tym wcześniej? Już w grudniu 2013 roku agencja K-Hole z Nowego Jorku (grupa badaczy przewidujących trendy) ogłosiła w specjalnym raporcie, że na ulicach pojawili się wyznawcy nowego trendu: normcore (normal hard core). I tym sposobem najwięksi aroganci w dziedzinie stylu, miłośnicy zwykłych koszul, jednokolorowych bawełnianych T-shirtów, golfów, jeansów i innych codziennych ubrań stali się raptem... bardzo modni ;)

Nowy trend szybko się rozpowszechnił gdy twarzami nurtu zostali m.in. rozpoznawani na całym świecie geniusze branży IT: Steve Jobs (Apple) czy Mark Zuckerberg (Facebook).

Portrety normcorowców >>>



Obniżka cen Pakietów pobrań! Obniżka cen Pakietów pobrań!
Zamiast 119 zł teraz 89 zł netto!

Obniżyliśmy o 25% cenę pakietu WEB-10 (10 zdjęć do Internetu) ze 119 zł netto do 89 zł netto! Promocja trwa do 31/01/2015!

Czy wiesz, że w ramach pakietów pobrań
można taniej nabywać zdjęcia i grafiki
widoczne w wynikach wyszukiwania,
w zakładce "Dostępne w pakietach"?

I to nawet pięciokrotnie!


Zakup pakietu uaktywnia pobieranie zdjęć na Twoim koncie. Po zakupie pakietu możesz pobierać pliki klikając niebieską strzałkę umieszczoną pod zdjęciem.

Wybierz pakiet pobrań >>>



Śniadania w chmurze: "Nowe Trendy i Strategie Sprzedaży" Śniadania w chmurze: "Nowe Trendy i Strategie Sprzedaży"

Zapraszamy do zapisów na wykłady z serii Śniadania w chmurze "Nowe Trendy i Strategie Sprzedaży" , które odbędą się 11 lutego (środa) 2015 w Warszawie:
  • Warsztaty prowadzone przez praktyków i ekspertów z branży;

  • Case study - skuteczne działania i zastosowania content marketingu, marketing automation, skutecznego zamykania sprzedaży i procesu obsługi klienta;

  • Inspiracje przekładające się na poprawę sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania przedsiębiorstwem;

  • Dla każdego uczestnika wartościowy ebook pt. "Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem".
Zapisz się na
"Śniadanie w chmurze" >>>


Photogenica Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
KRS: 0000319298
NIP: 7010160708
REGON: 146176225
Tel.: +48 22 245 38 01
info@photogenica.pl
photogenica.pl
Photogenica - logo
Bank zdjęć Photogenica na facebook Bank zdjęć Photogenica na Google+ Bank zdjęć Photogenica na YouTube Bank zdjęć Photogenica na Linkedin
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje.
Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :)
Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj


Proszę czekać...