29 stycznia 2015 roku |
![]() |
![]() |
Od dawna wiadomo że portrety są najskuteczniejszym w działaniu tematem fotografii do reklamy i marketingu i właśnie dlatego są najczęściej kupowane. Ze względu na to, że grupy wiekowe 20+ oraz 30+ są głównym targetem każdego biznesu: od sektora beauty, po portale internetowe, przygotowaliśmy zdjęcia przedstawiające modeli kilku popularnych w tej grupie subkultur, zapraszamy! Hipster – tą subkulturę zna już każdy, deklarowana przez nich niezależność wobec głównego nurtu kultury masowej (tzw. "mainstreamu"), ironiczny stosunek do niego oraz przesadne akcentowanie swojej oryginalności i indywidualności, zaczyna być coraz trudniejsze wobec lawinowego wzrostu reprezentantów tej grupy i ich popularności ;) Portrety Hipsterów >>> |
![]() |
Współcześni Yuppie Yuppie (ang. Young Urban Professional) – czyli młody, wykształcony, pewny siebie człowiek, dążący do kariery i sukcesów finansowych. Cechuje go pragmatyzm, indywidualizm, zamiłowanie do luksusu, – to inaczej polski "japiszon" lub "dorobkiewicz". Określenie pochodzi z USA, gdzie nazwano tak pokolenie amerykańskiej młodzieży lat 80 XX wieku, a potem także grup kierujących się podobnymi wartościami i stylem życia, np. w Polsce w latach 90. Portrety Yuppie >>> |
![]() |
Neo hipisi Ruch hippisowski, hippisi, dzieci kwiatu (ang. hippie,-s; od „to be hip” – żyć na bieżąco, dniem dzisiejszym) to słynna kontrkultura kontestacyjna II połowy lat 60. i początku lat 70. XX wieku. W tamtych czasach była rewolucją proklamującą bunt młodych przeciwko światu dorosłych (nie wierzcie nikomu po trzydziestce!) i jego instytucjom: rodzinie, Kościołowi, szkole, zakładom pracy, szefom, rywalizacji, wojsku, wojnie, normom, przymusom itd. Powracająca obecnie moda (neo hipisi) podobnie jak jej pierwowzór odrzuca normy społeczne oparte na konsumpcji, rywalizacji i materialiźmie. Odpowiedzią na zachodni konsumpcjonizm okazała się kultura Wschodu będąca bliska tej subkulturze. Portrety neo hipisów >>> |
![]() |
Normcore Słyszeliście o tym wcześniej? Już w grudniu 2013 roku agencja K-Hole z Nowego Jorku (grupa badaczy przewidujących trendy) ogłosiła w specjalnym raporcie, że na ulicach pojawili się wyznawcy nowego trendu: normcore (normal hard core). I tym sposobem najwięksi aroganci w dziedzinie stylu, miłośnicy zwykłych koszul, jednokolorowych bawełnianych T-shirtów, golfów, jeansów i innych codziennych ubrań stali się raptem... bardzo modni ;) Nowy trend szybko się rozpowszechnił gdy twarzami nurtu zostali m.in. rozpoznawani na całym świecie geniusze branży IT: Steve Jobs (Apple) czy Mark Zuckerberg (Facebook). Portrety normcorowców >>> |
![]() |
Obniżka cen Pakietów pobrań! Zamiast 119 zł teraz 89 zł netto! Obniżyliśmy o 25% cenę pakietu WEB-10 (10 zdjęć do Internetu) ze 119 zł netto do 89 zł netto! Promocja trwa do 31/01/2015! Czy wiesz, że w ramach pakietów pobrań można taniej nabywać zdjęcia i grafiki widoczne w wynikach wyszukiwania, w zakładce "Dostępne w pakietach"? I to nawet pięciokrotnie! Zakup pakietu uaktywnia pobieranie zdjęć na Twoim koncie. Po zakupie pakietu możesz pobierać pliki klikając niebieską strzałkę umieszczoną pod zdjęciem. Wybierz pakiet pobrań >>> |
![]() |
Śniadania w chmurze: "Nowe Trendy i Strategie Sprzedaży" Zapraszamy do zapisów na wykłady z serii Śniadania w chmurze "Nowe Trendy i Strategie Sprzedaży" , które odbędą się 11 lutego (środa) 2015 w Warszawie:
"Śniadanie w chmurze" >>> |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |