|
|
Zwierzęta w reklamie
Silny jak byk, zdrów jak ryba w wodzie, głupi jak osioł, mądry jak sowa, chytry jak lis, szybki jak gepard - te oczywiste skojarzenia sprawiają, że zwierzęta są często wykorzystywanym nośnikiem przekazu w komunikacji reklamowej. Odwoływanie się do cech zwierząt w reklamie może mieć wiele aspektów, przykładowo:
• zwierzęta jako część natury - w celu zilustrowania naturalności produktu lub usługi;
• zwierzęta rozczulające widownię;
• zwierzęta jako żywe nośniki konkretnej i zrozumiałej emocji lub wyrazistej zdolności;
• zwierzęta jako zwierciadło wybranej ludzkiej cechy charakteru.
Faktem jest, że zwierzęta w reklamie przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i poprawy wizerunku marki, zwiększając jej rozpoznawalność. A więc – zastanów się, wybierz się do zoo, eksperymentuj i zadziwiaj! ;)
|
|
|
|
|
|
|
Subskrypcje: wygoda i oszczędność
|
|
Potrzebujesz więcej zdjęć lub grafik? Wybierz jedną z ofert subskrypcyjnych, by pobierać zdjęcia i grafiki jeszcze taniej!
|
|
Wybierz plan subskrypcyjny
|
|
|
|
|
|
© Photogenica Sp. z o.o. 2008-2022
|
|