17 maja 2018 roku |
![]() |
Uwaga: Generacja Y, czyli Millenialsi Millenialsi - to grupa społeczna, o której ostatnio bardzo dużo się pisze i mówi. Liczne opracowania na temat tego pokolenia wskazują na jedno – są to ludzie, którzy jako konsumenci od starszych pokoleń różnią się niemal wszystkim. Zarówno jeśli chodzi o sam proces zakupowy i jego formę, jak i podejście do konsumpcji jako takiej. Millenialsi, zwani inaczej pokoleniem Y, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2005 rokiem. Jest to grupa licząca w Polsce już ponad 10 mln osób. Ze względu na tak dużą liczebność oraz fakt, że to właśnie oni kupują i wydają najwięcej na otaczające ich dobra, są oni dla wszystkich marek najważniejszą grupą docelową. To dla nich tworzone są dedykowane strategie marketingowe i to właśnie oni dyktują zmiany w ofercie firm. Co wyróżnia millenialsów na tle innych pokoleń? • Przeświadczenie o swojej wyjątkowości i wysokich własnych kompetencjach, przedsiębiorczość oraz pewność siebie. To pokolenie, które chce bezpośrednio decydować o tym co wybiera, zamiast biernie korzystać z proponowanych ofert. • Bezwzględna wiara i zaufanie informacji pochodzącej z Sieci. Przy tym opinie nieznanych osób na temat jakiegoś produktu, czy usługi będą dla pokolenia Y bardziej wiarygodne, niż polecenia znajomych, czy rodziny. • Millenialsi są gotowi przepłacać za aktywne społecznie i ekologiczne brandy. • Wbrew pozorom są bardzo zorientowani na wartości rodzinne – dużo bardziej, niż generacja poprzednia. • Dążą do sytuacji, żeby pasja życiowa, czy hobby stały się nierozłączną częścią życia – najlepiej wykonywanym zawodem. • Są tolerancyjni w stosunku do …reklamy. 57% badanych „Ygreków” wyznało, że nie interesuje ich, czy właśnie czytany post ukochanego bloggera został opłacony przez jakiś brand, czy też nie. A ponad 92% ufa informacji wychodzącej z opiniotwórczych źródeł w Internecie. Warto uzbroić się w wiedzę o tym niewątpliwie interesującym pokoleniu. Gdzie ich spotkać? Rozejrzyj się wokół. Lub spójrz w lustro. Albo po prostu przejrzyj specjalny zestaw portretów Millenialsi w banku zdjęć Photogenica: Generacja Y, czyli Millenialsi wśród nas |
![]() |
Promocja na pakiety pobran wciąż trwa!
Nie tylko dla Millenialsów ;) 20 obrazów do internetu 4,90 zł netto za 1 obraz (pakiet 20 zdjęć za 120,56 zł brutto) 10 obrazów do druku (max. rozmiar) 9,86 zł netto za 1 obraz (pakiet 10 zdjęć za 121,28 brutto) Jak skorzystać z promocji? Zapłać podaną kwotę za wybrany pakiet na konto Photogenica: PL 90 1750 0009 0000 0000 1109 5275 Prześlij potwierdzenie przelewu na info@photogenica.pl wraz z danymi do faktury. Natychmiast otrzymasz dostęp do pobierania plików oraz fakturę. Promocja obowiązuje do 15/06/2018. Zakup pakietu uaktywnia pobieranie zdjęć na Twoim koncie na okres 1 miesiąca. Pobrane zdjęcia i grafiki można wykorzystywać bez ograniczeń czasowych. Promocją objętych jest ponad 50 mln zdjęć i grafik prezentowanych w wynikach wyszukiwania, w zakładce "Dostępne w pakietach i subskrypcjach". |
Wykorzystane zdjęcia: PHX89733732 © ViewApart / PHX175368414 © ArturVerkhovetskiy / Bank zdjęć i klipów Photogenica |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |