06 czerwca 2012 r. |
![]() |
![]() |
Wszyscy jesteśmy Olimpijczykami… ;) Każdy z nas musi czasem pobiec za autobusem, pospacerować z psem, przepłynąć pół długości basenu czy pokazać się na rowerze. Może nasze wyniki nie zawsze są fantastyczne, ale przecież najważniejszy jest udział i włożony w poprawę kondycji wysiłek. Zatem dość siedzenia przed telewizorem! Ruszajmy do parków i na stadiony, wypełnijmy ścieżki rowerowe, bieżnie i baseny! Poczujmy wiatr we włosach i przyjemne zmęczenie w mięśniach. A tanie zdjęcia o tematyce olimpijskiej i sportowej do reklam, stron www, ulotek, malingów itd. można bez wysiłku znaleźć w banku zdjęć Photogenica! Sporty Olimpijskie (Igrzyska letnie) >>> Londyn-2012 - Igrzyska Olimpijskie >>> Symbole Londynu >>> |
![]() |
Shoot the brand Crowdsourcing jest narzędziem nowej generacji, które jest wymienane jako jeden z najdynamiczniej rozwijających się rodzajów komunikacji z konsumentami. Crowdsourcing wszedł już na stałe do arsenału marketerów największych międzynarodowych korporacji (m.in. General Electric, Procter & Gamble, Pepsi, McDonalds). Z okazji Filmteractive Festiwal organizowanego przez Digital One, MillionYou - pierwsza w Polsce marketingowa platforma crowdsourcingowa zasponsoruje kampanię dla jednej firmy o wartości 100 tys zł. Jest tylko jedno kryterium - siła Twojego argumentu, który przekona MillionYou, aby to właśnie Twoja firma wygrała. Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy >>> |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Zbocze 16, 02-493 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 Faks: +48 22 398 10 83 info@photogenica.pl photogenica.pl subskrypcje.photogenica.pl | ![]() |
![]() |