06 lipca 2017 roku |
![]() |
Wizualny dyskomfort jako środek przyciągnięcia uwagi Wyobraźmy sobie taki obraz: piękne pole kwitnących wspaniałych tulipanów, ciągnące się aż po horyzont. I pośród całej tej sielanki – raptem – jeden złamany kwiat. Pytanie za sto punktów: który kwiat najbardziej przyciągnie uwagę? No właśnie: ten złamany… I żaden z „poprawnych” tulipanów nie będzie obserwowany równie wnikliwie. Tak postrzegamy świat. Obrazek, który wywołuje pewien dyskomfort, podprogowo przyciąga, przykuwa uwagę, zatrzymuje nasz wzrok. Przy czym ów dyskomfort może być osiągnięty różnymi zabiegami; czy to zwykłym naruszeniem wizualnego ładu, czy też wywołaniem współczucia dla „bohatera” wizualnego zgrzytu. Przykłady obrazów z „gwarancją” przyciągnięcia uwagi |
![]() |
Relaksacyjna promocja: zero stresu Zato nasza aktualna promocja napawa wewnętrznym spokojem i pewnym luzem ;) 20 obrazów do internetu 4,90 zł netto za 1 obraz (pakiet 20 zdjęć za 120,56 zł brutto) 10 obrazów do druku (max. rozmiar) 9,86 zł netto za 1 obraz (pakiet 10 zdjęć za 121,28 brutto) Jak skorzystać z promocji? Zapłać podaną kwotę na konto Photogenica: PL 90 1750 0009 0000 0000 1109 5275 Prześlij potwierdzenie przelewu na info@photogenica.pl wraz z danymi do faktury. Natychmiast otrzymasz dostęp do pobierania plików oraz fakturę. Promocja obowiązuje do 31/07/2017. Zakup pakietu uaktywnia pobieranie zdjęć na Twoim koncie na okres 1 miesiąca. Pobrane zdjęcia i grafiki można wykorzystywać bez ograniczeń czasowych. Promocją objętych jest ponad 50 mln zdjęć i grafik prezentowanych w wynikach wyszukiwania, w zakładce "Dostępne w pakietach i subskrypcjach". |
Wykorzystane zdjęcia: PHX51046771 © Dmyrto_Z / PHX20798177 © pashapixel / Bank zdjęć i klipów Photogenica |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |