18 pażdziernika 2018 roku |
![]() |
Czy jesteśmy zwierzętami? Chcesz zrobić udaną reklamę? To zaproś do tytułowej roli... wilka. Lub żyrafę. Albo niedźwiedzia...;) W branży reklamowej są trzy dobrze znane atuty: seks, dzieci i zwierzęta. Aksjomatem jest, że stosowanie któregokolwiek z tych trzech narzędzi podniesie oglądalność. Postrzeganie wizerunku zwierzęcia w reklamie może mieć cztery aspekty: • zwierzęta jako część natury - w celu zilustrowania naturalności produktu lub usługi; • zwierzęta rozczulające widownię; • zwierzęta jako żywe, skojarzeniowe ilustracje, nośniki konkretnej i zrozumiałej emocji, • zwierzęta jako zwierciadło wybranej ludzkiej cechy charakteru. Co więcej, związki skojarzeniowe z pewnymi zwierzętami są w świadomości ludzkiej dość stałe. Na przykład, dla większości z nas pies jest symbolem przyjaźni i oddania, wąż lub sowa kojarzy się z mądrością, lew jest odzwierciadleniem siły i władzy, tygrys jest elegancją i mocą, baran – chodzącą upartością (wybacz nam, kochany baranie), gepard - to szybkość, koń lub orzeł - wolność. I tak dalej ... Podobieństwa między cechami charakteru człowieka i wzorcami zachowania zwierząt pozostają nie bez znaczenia. Poznanie siebie często nie jest takie trudne, gdy baczniej zaczynasz przyglądać się papudze, małpie lub kociakowi z sąsiedztwa... Zwierzęta w reklamie przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i poprawy wizerunku marki, zwiększając jej rozpoznawalność. A więc – zastanów się, eksperymentuj i zadziwiaj! ;) Wybierz zwierzaka do swojej reklamy |
![]() |
Przedstawiamy ilustratorkę: Olga Angelloz Olga - to utalentowana projektantka i ilustratorka mieszkająca we Francji. Rzuć okiem na jej kolekcję Humanimals! W tym niecodziennym portfolio Olga połączyła pasję do mody z miłością do zwierząt. Kogo tu tylko nie ma! ... I jak celnie autorka skojarzyła ludzkie cechy charakteru z naszymi skojarzeniami wobec pewnych zwierząt... Znajdź samego siebie w Humanimals |
![]() |
Ze względu na piękną pogodę przedłużamy Jesienną Promocję na pakiety pobrań! ;) 20 obrazów do internetu 4,90 zł netto za 1 obraz (pakiet 20 zdjęć za 120,56 zł brutto) 10 obrazów do druku (max. rozmiar) 9,86 zł netto za 1 obraz (pakiet 10 zdjęć za 121,28 brutto) Jak skorzystać z promocji? Zapłać podaną kwotę za wybrany pakiet na konto Photogenica: PL 90 1750 0009 0000 0000 1109 5275 Prześlij potwierdzenie przelewu na info@photogenica.pl wraz z danymi do faktury. Natychmiast otrzymasz dostęp do pobierania plików oraz fakturę. Promocja obowiązuje do 31/10/2018. Zakup pakietu uaktywnia pobieranie zdjęć na Twoim koncie na okres 1 miesiąca. Pobrane zdjęcia i grafiki można wykorzystywać bez ograniczeń czasowych. Promocją objętych jest ponad 80 mln zdjęć i grafik prezentowanych w wynikach wyszukiwania, w zakładce "Dostępne w pakietach i subskrypcjach". |
Wykorzystane zdjęcia: PHX8723076 © mike_kiev / PHX35815105 / PHX30059829 / PHX94670402 / PHX107270124 © olga.angelloz / PHX22343897 © Ksuksann / Bank zdjęć i klipów Photogenica |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |