23 lutego 2017 roku |
![]() |
![]() |
Jesteśmy w kontakcie Życie codzienne jest coraz bardziej nafaszerowane technologią. Wiele rzeczy, które jeszcze wczoraj wydawały się być zupełną fantastyką, dziś już przestały budzić zdziwienie i stały się elementem naszej codzienności. Szybki mobilny Internet, który zawsze masz w kieszeni, łączność wideo z dowolnego zakątka Ziemi, wirtualna rzeczywistość Internet rzeczy, inteligentne budynki, zakupy online, fotografia mobilna i setki innych wynalazków; do których tak szybko udało nam się przyzwyczaić… W międzyczasie wyrosło nowe pokolenie, które po prostu nie wyobraża sobie życia bez smartfona i sieci społecznościowych. Zobacz, jak fotografia reklamowa przedstawia te zjawiska: Cyfrowy świat wokół nas |
![]() |
Krajobrazy minimalistyczne Najlepszą przeciwwagą do wszechobecnych technologii pozostaje majestatyczne piękno natury. Minimalistyczny krajobraz, utrzymany w stonowanych, spokojnych kolorach i pozbawiony zbędnych szczegółów, zaprasza nas do zadumy, refleksji oraz do przebywania sam na sam z ponadczasowym pięknem otaczającego nas świata przyrody. Komunikacja reklamowa i marketingowa coraz częściej korzysta z tej wizualnej ucieczki. Ponadczasowe piękno natury w minimalistycznym wydaniu |
![]() |
Nostalgia w fotografii reklamowej Kto z nas nie lubi powspominać „starych dobrych czasów”?.. Zapachy, miejsca, piosenki, przedmioty, ubrania i inne artefakty z przeszłości przyśpieszają bicie serca. Uczucie nostalgii łączy się z poczuciem przemijania, nieodwracalności czasu, tęsknoty za tym, co się skończyło, odeszło. A jednocześnie daje ono poczucie ciągłości życia i buduje pewien dystans do rzeczywistości. Nostalgia na zdjęciach |
![]() |
Dron – latający fotograf Obok innych niebanalnych ujęć niezwykle modne staje się ostatnio spojrzenie z lotu ptaka - fotografia wykonana dronem (quadrocopterem). Człowiek zawsze chciał zajrzeć tam, gdzie nie mógł. Jednocześnie od zawsze chciał latać. Dron z kamerą pozwala połączyć te dwa człowiecze marzenia. Wystarczy oderwać maszynę od Ziemi na kilkadziesiąt metrów i spojrzeć na otaczający nas świat z trochę innej perspektywy. Dobrze nam znane przedmioty i zjawiska natychmiast zyskują nową perspektywę ujawniając niezauważone dotychczas cechy. Piękno świata z lotu ptaka |
![]() |
Zrób to sam Żyjemy w czasach tanich jednorazówek. Filozofa współczesnej gospodarki prowadzi do tego, że taniej i prościej jest nam kupić nową rzecz, niż naprawić zepsutą. Masowa produkcja zabiła indywidualność. Tym bardziej doceniamy wartość przedmiotów wykonanych własnoręcznie lub w małych pracowniach. Hand made to dziś niezwykle popularne, a dla niektórych z nas wręcz sakralne hasło. Zrobiony na drutach szalik, upieczone z miłością ciasto, skręcone wieczorami w garażu krzesło czy talerz ulepiony z gliny na warsztatach w domu kultury, stały się bezcennymi owocami indywidualizmu w bezdusznym świecie przedmiotów masowych. Zobacz jak robią to inni i zrób to sam |
Wykorzystane zdjęcia:
PHX126089794
© Melpomene
/
PHX46269751
© pressmaster
/
PHX130088014 © olegbreslavtsev / PHX33218113 © massonforstock / PHX105481574 © Photo_life / PHX133326338 © pressmaster / Bank zdjęć i klipów Photogenica |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |