20 marca 2015 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kochający ojcowie w reklamie Temat stosunków międzypokoleniowych nie traci na swej aktualności od czasów „Ojców i dzieci” Iwana Turgieniewa do teraźniejszości. Dziś chcielibyśmy powiedzieć o nowym, modnym trendzie w reklamie: ojcowskiej miłości. Oczekiwania współczesnego europejskiego społeczeństwa wobec roli mężczyzny w rodzinie nie kończą się na kwestiach materialnych. Facet musi nie tylko utrzymać rodzinę finansowo, ale powinien być również czułym mężem, wyrozumiałym partnerem i kochającym ojcem. Właśnie troskliwy ojciec coraz częściej staje się głównym bohaterem komunikacji reklamowej i marketingowej. Nic w tym dziwnego: połączenie męskiej siły i szczerej ojcowskiej miłości zawsze budzi podprogowe zaufanie u każdego widza. Wybieraj wśród tysięcy zdjęć kochających ojców w naszych zbiorach i wykorzystuj te obrazy w swoich projektach: Kochający ojcowie >>> |
![]() |
Pakiety pobrań ze zniżką 25%! Przedłużyliśmy promocję: pakiet WEB-10 (10 zdjęć do Internetu) wciąż jest o 25% tańszy: 89 zł zamiast 119 zł netto! Promocja trwa do 31/03/2015! Kupując dowolny pakiet pobrań, masz cały rok na pobieranie potrzebnych zdjęć – zero pośpiechu. Jeden zakup, jedna faktura VAT i pełna swoboda samodzielnego pobierania 24/7! I co najważniejsze: zdjęcia i grafiki w pakietach pobrań są duuuuużo tańsze - nawet pięciokrotnie!!! - w stosunku do cen przy zakupach pojedynczych obrazów. Wybierz pakiet pobrań >>> |
![]() |
![]() |
![]() |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |