24 stycznia 2019 roku |
![]() |
Nowy trend wizualny: ZINE Na początek: czym jest Zine? Zin, fanzin (skrót od ang. fan magazine) – to mała, niezależna publikacja, często wydawana samodzielnie przez autora lub grupę autorów – miłośników jakiegoś tematu (np. muzyki, informatyki, literatury, fantastyki, gier fabularnych, ekologii czy polityki), skierowana do osób podzielających owe zainteresowania. Siłą rzeczy język graficzny takich wydawnictw był dość ubogi, albowiem nie każdy z nas jest wystarczająco utalentowany graficznie i artystycznie. Ale nadszedł moment, gdy Zine stał się niezwykle popularny w internetowych środowiskach młodzieżowych. Jako cechy charakterystyczne tego gatunku wizualnego możemy wymienić: mocne, jaskrawe kolory, prostotę przekazu (nieraz graniczącą z prymitywizmem) czy abstrakcyjność treści. Do ulubionych, wręcz kultowych elementów tego gatunku zaliczamy wszechobecne w Sieci kotki, trójkątne kawałki pizzy, pączki z lukrem, wyolbrzymione usta, jednorożce i fantastyczne postaci, stanowiące połączenie człowieka i zwierzaka. Banki zdjęć na całym świecie notują mierzony w tysiącach procentów gwałtowny wzrost zainteresowania obrazami w stylistyce Zine. Specjalnie dla Twoich projektów przygotowaliśmy wybór grafik mieszczących się w tym modnym trendzie wizualnym: Wybierz obrazy w stylistyce Zine do swojego projektu |
Wykorzystane zdjęcia: PHX177071792 © Porechenskaya / Bank zdjęć i klipów Photogenica |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 info@photogenica.pl photogenica.pl |
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasz newsletter zawsze zawierał ciekawe i pożyteczne informacje. Jeśli tym razem nam się nie udało, proszę, daj nam jeszcze jedną szansę :) Jeśli brak Ci już cierpliwości i chcesz się wypisać, kliknij tutaj |