31 października 2012 r. |
![]() |
![]() |
Wizerunek dziecka w reklamie Dziecko w reklamie jest zawsze słodkie i kochane. Choć wiemy ze w życiu może być różnie ;) Z badań przeprowadzonych w 1943 roku przez noblistę w dziedzinie psychologii Konrada Lorenza, wynika, iż człowiek jest w szczególny sposób wrażliwy na bodźce dostarczane przez dziecko. Pozytywne emocje, pojawiające się u odbiorcy, są kojarzone nie tylko z obrazem dziecka, ale i z reklamowanym przez niego produktem. Trudno się, zatem dziwić, że wizerunek dzieci jest powszechny w komunikacji wizualnej. W banku zdjęć Photogenica dysponujemy setkami tysięcy doskonałych zdjęć w tej tematyce. Wybór zdjęć dzieci >>> Wybór zdjęć dzieci z rodzicami >>> Wybór zdjęć nastolatków >>> |
Photogenica Sp. z o.o. ul. Zbocze 16, 02-493 Warszawa KRS: 0000319298 NIP: 7010160708 REGON: 146176225 Tel.: +48 22 245 38 01 Faks: +48 22 398 10 83 info@photogenica.pl photogenica.pl subskrypcje.photogenica.pl | ![]() |
![]() |